سری جدید اس ام اس (sms) خنده دار
سری جدید اس ام اس (sms) خنده دار
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

یه پیرزن خودشو تو آینه نگاه می کنه میگه آینه هم آینه های قدیم !


——————————————————-

خهتلت ثبلغ قصثغعثق ح بکتلخق قخ ىنم ا م تخهالبسی

“دکتر علی شریعتی زمانی که فراموش کرده بود Alt+Shift رو بزنه”


——————————————————-

به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی

میگه آره هالتر میزدم

میگن الان چی؟

میگه الان حال ندارم فقط تر میزنم !


——————————————————-

یارو از زنش می پرسه : اگه من بمیرم شوهر می کنی ؟ زنش میگه : خوب آره ! بعد یارو میگه دوستش هم داری ؟ زن میگه : آره ! بعد از زنش می پرسه براش آبگوشت هم می پزی ؟ زنش میگه: نه !!! آبگوشت دوست نداره !!!


——————————————————-

دعای شب یک کودک : خدایا! خودت میدونی آب کم خوردم ، جیش هم کردم ، پس کمکم کن صبح کتک نخورم

سرکاری

بخور بخور یالا بخور!!.

.

.

طرح ضربتی شیطان برای روزه داران عزیز!!


——————————————————-

یه ندایی درون شکمم می‌گه خیلی مونده تا اذان اذان اذان اذان اذان

اون اکو هم بخاطر خالی بودن شکمه! !!!!


——————————————————-

سلام عزیزم ، خواستم بگم …

واقعا بدجورى تو دلم نشستى …

پاشو درست بشین !


——————————————————-

مشترک مورد نظر ، آدم نمی باشد … !

قطع کن لطفا !


——————————————————-

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم !


——————————————————-

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند

آخه زشت! تو دیگه چرا؟!


——————————————————-

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند.

گاو می گه من شیر می دم.

شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم.

تو هم یه چیزی بگو، آبروت رفت!

عاشقانه

زندگی کلبه ایست چوبی با دیوار عشق هیچ طوفانی آن را خراب نمی کند جز بی وفایی


——————————————————-

دوست دارم اشک باشم گوشه چشمت نشینم تا اگر روزی بیفتم لااقل پایت ببوسم


——————————————————-

هر ?? روز یکبار جویای حال دوستانت باش. تا خدای نکرده ! اگه کسی ازشون فوت شده بود ، حداقل به چهلمش برسی !


——————————————————-

شنیدی میگن ” خیلی دور خیلی نزدیک ” ؟
اولی دستامونه ، دومی دلامونه


——————————————————-

گذر تک تک این ثانیه ها ، سپری گشتن عمر ، به قدیمی شدن دوستیت می ارزد


——————————————————-

بالاتر از عشق عادت است ، هیچگاه کسی را که به تو عادت کرده رها مکن !

 

——————————————————-

زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان .

فلسفی

” برای آنکه عمر طولانی باشد ، باید آهسته زندگی کنیم ” .

سیسرون


——————————————————-

” عده ای بزرگ زاده میشوند، عده ای بزرگی را بدست می آورند و عده ای بزرگی را بدون آنکه بخواهند با خود دارند ” .

شکسپیر

——————————————————-

وقتی همه با من هم عقیده می شوند، تازه احساس می کنم که اشتباه کرده ام


——————————————————-

آنچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی, نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی


——————————————————-

” رنجدیده ! اگر بکوشی تا چیزی از مال خویش را به مردم بذل کنی بی تردید رستگاری ” . جبران خلیل جبران


——————————————————-

درد من حصار برکه نیست,زیستن با ماهیهاییست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.


——————————————————-

مثل عصا باش ! هزار بار زمین بخور

اما اجازه نده اونی که بهت تکیه داده

حتی یه بار هم زمین بخوره … !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: